Bizarre tijden…

Het zijn bizarre tijden, zeker ook voor de reisbranche. We begrijpen dat iets wat normaal zo fantastisch is, namelijk op vakantie gaan, nu ineens veel onzekerheden met zich meebrengt. Het belangrijkste wat wij als Travel Counsellors nu kunnen doen is voor onze klanten klaarstaan. Persoonlijk advies is altijd onze kracht geweest en het welzijn van onze klanten staat centraal in alles wat we doen. ‘Duty of Care’ zit in ons DNA en we gebruiken dit als eerste prioriteit in het managen van de huidige corona-crisis.

Onze Duty Office monitort continu alles wat er gebeurt in de wereld en we houden nauwlettend de adviezen van het ministerie van Buitenlandse Zaken en van de vervoersmaatschappijen en verblijfsverschaffers in de gaten. Wanneer een klant een reis via Travel Counsellors heeft geregeld betekent dit, dat die klant kan terugvallen op de steun van zijn/haar Travel Counsellor en ons hele support netwerk. Heb je vragen over lopende boekingen of is er onduidelijkheid over reizen met betrekking tot het corona virus, schroom niet om contact op te nemen.